Jul 18, 2013

Oh Roomate ku!

Assalamualaikum.
hari ni roomate telah memunculkan diri nya. wahahaha. selalunya asyik M.I.A je. setiap hari roomate nak masuk tapi tkde pon org.

jumpa roomate baru pun secara kebetulan masa nak ambik attendence kedatangan kat pusat islam.
perbualan yang berlaku antara saya dan roomate

Saya: awak bilik no berapa?
Roomate : n102
saya : 102??
roomate: a ah. ye,roomate dengan akk la.
saya: laa ea ke? sebelum ni awak dduk mana?
roomate: saya menumpang dduk tiga org satu bilik.
saya: haha. dah ambik kunci ke?
roomate: dah.
saya: awak dah masuk bilik la tadi?
roomate: a ah dah. saya nk try kunci td.
saya: (malu sangat kebetulan hari ni bilik memang bersepah sangat)
roomate: nanti hari isnin atau ahad saya kemas barang kat bilik
saya: ok *speechless


p/s: ape2 pun saya terima dgn hati yang terbuka kalau ade roomate ni. salam ramadhan yg ke 9 :)

1 comment:

  1. laen kali klu tetibe aje jupe roomate tuh ckp...
    "owh... kite sebilik rupenyer.." ade gimik sket.... hahahah

    ReplyDelete