Feb 16, 2012

Perancangan masa hadapan.

assalamualaikum. hai kawan. agak lama jugak aku menyepikan diri. keinginan nak update blog membuak2 plak hari ni.tetiba terpikir macammana aku kalau 10 tahun akan datang. dah kawen ke, dah ada anak ke, ada rumah besar ke. hm. tak boleh nak jangka kan. life is unpredictable. mengikut aku punya perancangan

2013 .::. diploma. (21)
mungkin aku akan extend satu sem.!! huh~
2014 .::. PLKN/kerja (22)
plkn 3 bulan. nak kerja, cari pengalaman dan kumpul duit.
2015 .::. sambung degree (24)
waktu ni aku nak berhijrah jauh sikit dari rumah. nak berdikari kononnya. ye lah nabi dulu pun berhijrah and dia dapat life yg lagi better. cita2 nak sambung deg kat UTM skudai. semoga tercapai. amin~
2017 .::. kerja. (pembantu arkitek mungkin) *cewaahh~ (26)
huhu. tak kisahla jawatan apa pun yg penting dapat kerja sesuai dengan bidang aku. mula dari bawah.
2018 .::. mendirikan rumahtangga. (27)
kalau boleh nak kahwin awal !! haha ;p
2020 .::. nak sambung master (29) 
and waktu yg ditunggu2 untuk memegang title "AR''. beajar. belajar. dan terus belajar...kerja. kerja dan kerja!

 
 
*hehe.amacam aku punye perancangan. sape yg baca komen please ~ hehe :))))

1 comment:

  1. umur 27 tu bukan dah lambat ke kahwin? anyway,baguslah ade perancangan. very good (:

    ReplyDelete