May 23, 2011

MALAYSIA - SINGAPORE - JEDDAH -

assalamualikum . selamat sejahtera . lebih kurang lagi 2 hari je lagi nak pegi sana . wahh. macam tak percaye . mak dah suruh kemas2 and iron baju sume . erkk . bersediakah aku ?  sekarang ni aku tengok org  kalau nak pegi sana senang je . tup tup dah balik umrah. huhu =__= '' barg2 nak bawak  :baju kurung 4 helai , jubah 3 lai , tudung 5 ke 4 tah . seluar slack 3-4 . tshirt and shirt .. uhh. macam2 nak kene bawak. flight dijangkakan pukul 10.30 am. pastu singgah singapore dalam satu jam. jangka sampai pukul 8.00 p.m wahh . cuak jgk nak naik flight . hehe. doakan aku selamat pegi dan balik ye. insyaAllah dah sampai sana nak cube jadi rajin buat amal ibadat. xmo malas2 lagi . hmm. aku ni kalau solat suke lengah2. huhu. ape nak jadi ni. ok la, nak pi pack2 barang. khamis nak fly jauh .. hehe . insyaAllah semoga segala perjalanan berjalan lancar. kita manusia merancang Allah yang tentukan .

3 comments:

  1. wahh~ko nak pegi mekah ke nemo??semoge selamat sampai n selamat semue nye k..take care!!=)

    ReplyDelete
  2. jaga diri bebaik sayang .doakan aku di sana tau . (:

    ReplyDelete