Sep 26, 2013

saat - saat akhir di Poli PD

assalamualaikum

masih berbaki lagi beberapa hari saja lagi untuk berada di poliPD. ouh tidak. masa berlalu sanagt pantas.
macam macam nak kena buat bila saat2 akhir ni. stress pun ada jugak. waktu macam ni la ada masalah dengan classmates. ujian sungguh. tapi itu semua tidak menggugat sedikit pun kerja saya. saya okay, saya masih kuat. isnin depan dah start kena hantar project nippon paint. minggu ni juga ada fiesta siswa siswi. macam biasa ajk persiapan pentas itu dah biasa. lagi banyak benda nak kena fikir. tema back to school. seriesly untuk malam itu nanti aku akan buat dengan sehabis baik. dan malam itu jugak aku akan pakai full baju sekolah. kain biru. complete. ! aaahh. how i miss my school very much ;') tak sabar nak kembali ke zaman sekolah hari ahad ni.

JPKK,
sesetengah orang selalu mempertikaikan jpkk aku dan project. ye aku mengaku kadang aku terlalu lebihkan jpkk. tak tau kenapa. rasa sayang sangat dengan organisasi ni. mereka sangat care, mereka jujur, mereka ikhlas dalam berukhwah. ikhlas dari hati yang aku boleh rasa. mana mungkin aku tinggalkan jpkk macam tu je. tambah tambah bila kami selalu berjumpa, buat kerja sama sampai pukul 4pagi. how i wish all my jpkk team is my classmates. kan senang nak buat kerja.

ARCHITECTURE,
cita-cita. impian. harapan mak. kadang rasa macam mals nak sambung belajar or kerja yang berkaitan dengan seni bina. susah! tapi. aku yakin tiada benda yang senang dalam hidup ini. sayang aku dengan seni bina ama mendalam. susah senang semua dari architecture. aku suka mewarna, melukis, idea, creative. it is architecture. so when i blend together JPKK & ARCHITECTURE it will not be a good taste. because Jpkk busy, Architecture double busy. mereka tidak boleh bertemu. tapi saya sayang kedua-dua. saya jaga mereka.




the days will come.
o yeah. i love it.

6days to go. tapi bayak lagi item belum siap. now gtg!
nak sambung buat kerja.

parays for me ;') cant wait to pra-graduate eh. okay belum lagi. nanti tunggu hari pra graduate saya yee :) nak update blog panjang2.


:) smiles. sayang semua, rindu dia. :)

No comments:

Post a Comment