Apr 5, 2011

PERJALANAN KE UMRAH KIAN BERMULA

rsenye macam nak buat countdown pulak =___= '' tak sabar nyer nak pegi sane . huhu .
sebelum nak pegi ade mcam2 hal nak kene settle kan ..
  • mintak maaf kat sume saudara seislam . tak kire la dari yamg tua atau pun muda . especially kawan2 and sedare2 yng terdekat . mne tau ajal dah smpai kann ,kan ? nak mntak maaf supaye aku pegi sane dgn tenang je .
  • langsaikan hutang piutang dengan org . erkk tapi kalau hutang budi tu susah sikit nak bayor. hehe ~ kalau yng halalkan tu terima kasih bnyk2 :)
  • nak pegi buat suntikan . supaye aku tak mudah djgkiti penyakit kat sane nty .
  • nak pegi beli ubat tahan period ;p
  • nak study buku yang cikgu mae' bagi pasal umrah . doa2 nak kene bace . insyAllah aku dpt khatamkan. huhu
  • nak beli brg2 . beg roda, kasut nak tawaf , and macam2 lagi ..
oppss! sebelumm tu aku post entry ni bukan la nk menunjuk2 ke ape. tp just nak memperingt kan diri ni spya kene bsedia dari segi mental . asek dok fikir pasal projek je.. kan?

hope semua urusan aku nak pegi sane dipermudahkan olehNya ~ ameen ...

No comments:

Post a Comment